Nové fotky a obrázky náramkov

04.11.2010 17:44

Takže viem, že som sem nejakú dobu nič nepridávala ale nemala som akosi čas lebo veľa je toho do školy no ale to nechajme tak no tak pridávam sem nové fotky náramkov, ktoré som plietla a nebojte sa tých bude ešte veľa =D lebo stále mi to nejako neubúda a neviem prečo =D... a ešte sem pridávam aj obrázkové predlohy, ktoré môžete použiť na upletenie vlastných náramkov. UPOZORŇUJEM, že tie predlohy nie su moje, ale že som ich zobrala zo stránok: https://www.naramkypratelstvi.cz/index2.htmlhttps://naramky.info, ale nie všetky. Niektoré mám z knižky a iné som obkreslila z náramkov čo boli na nete. Este by som chcela povedať, že tie predlohy čo vám sem dám asi budú niektoré perom pretože ich musím prescanovať lebo čo mám program v ktorom sa dá kresliť do štvorčekov ta kakosik mi tam nejsú ukladať a ked idp tak sa to dá otvoriť iba v tom programe takže sa budem snažiť prekreslovať tie návrhy hosť zretelne. Ak by ste sa chceli teda ešte niečo spýtať napíšte mi na mail alebo do knihy návštev alebo kludne aj do komentov na úvodnej strane.,